بازاریابی از طریق طراحی سایت
بازاریابی اینفلوئنسر طی چند سال گذشته رو به رشد و تحول است ، فعالیتهای کا او ال را باید پیچیده تر از آپلود کردن پست در اینستاگرام از محصولی دریافت شده در طراحی سایت از طریق پست دانست. مارک ها به جای اینکه به کا او ال ها بگویند چه چیزی را بگویند و ارسال کنند ، مهارت های خلاقانه را تا حد زیادی در طراحی سایت افزایش می دهند رسانه های برتر اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام در تلاش هستند تا از طریق مشارکت معنادار و معتبر است.
به همکاری های معتبرتر و عمیق تر در طراحی سایت بپردازند. برخی از مارک ها در مرحله ابتدایی یک کمپین ، تأثیرگذار را درگیر می کنند ، حتی به عنوان ایده کلی ایده. ما می خواهیم راه خلاقانه برای همکاری با کا او ال در آسیا با شما در طراحی سایت به اشتراک بگذاریم. ایجاد محتوا مناسب در طراحی سایت در طی فرآیند انتخاب کا او ال ، مارک ها معمولاً چندین معیار را برای فیلتر کردن نامزد ایده آل در طراحی سایت مشخص می کنند. معیار مشترک ارتباط این محتوا با محصولات و خدمات برند است.
طراحی سایت
طراحی سایت
جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت
به عنوان مثال می توان به کمپین ال ای اس ای با تأثیرگذاران هنگ کنگ با ایمی وونگ و یوتا لی اشاره کرد. یکی از بزرگترین شرکتهای لیزر موهای زائد در هنگ کنگ است ، در حالی که امی وونگ و یوتا لی هر دو معلمان تناسب اندام هستند که ممکن است ارتباط آشکاری با خدمات این برند در طراحی سایت نداشته باشند. اما این شرکت نقطه مشترک آنها را مورد بررسی قرار داد و فداکاری خود را در ارائه بهترین خدمات با فداکاری تأثیرگذار به تناسب اندام و موفقیت در طراحی سایت پیوند داد.
https://www.limotorsh.com /
http://www.idea-soft.ir /
http://www.sitecode.ir /
http://www.npco.net